Jaunumi

Ar laba servisa kustību valsts pārvaldē jau trešo gadu pēc kārtas aicina iedzīvotājus novērtēt izcilu klientu apkalpošanu un balsot par atsaucīgiem valsts iestāžu darbiniekiem. Laba servisa kustības mērķis ir izcelt labākos no labākajiem, lai viņi iedvesmotu citus valsts pārvaldē strādājošos.

Valsts darba inspekcija aicina pateikt paldies par labiem klientu servisa darbiniekiem, kuri ir bijuši atsaucīgi un ir palīdzējuši vairot izpratni par darba tiesībām un darba aizsardzību, piemēram, ir palīdzējuši atrisināt konfliktus ar darba devēju, atrisināt problēmas darba tiesību jomā.

Pateikt paldies ir iespējams, aizpildot anketu tīmekļvietnē http://mazaksslogs.gov.lv/slogs/sakums/ un mobilajā lietotnē “Futbols” no 14. septembra līdz 12. novembrim.

Laba servisa kustība ir iniciatīva, kuru Valsts kanceleja aizsāka 2015. gadā, lai uzlabotu valsts pārvaldes iestāžu darbu un attīstītu uz klientu orientētu kultūru. Līdz ar šo kustību tika iedibināta arī “Klientu apkalpošanas goda balva”. Katru gadu to pasniedz trīs visatzinīgāk novērtētajiem valsts pārvaldes darbiniekiem, kas tiek noskaidroti iedzīvotāju balsojumā.